Retur og klage

Ved retur eller reklamasjon ønsker vi at du kontakter oss før du sender noe i retur.


Bruk skjemaet til høyre.


Retur – hvis du har bestilt eller fått feil

Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med varen, sender du den tilbake innen 14 dager og betaler for returen. Om det er Schuchardt som har sendt deg feil vare, spanderer vi selvsagt frakten. Husk å alltid kontakte oss før du sender oss noe. Bruk skjemaet til høyre. Varen skal returneres i ubrukt stand og i originalforpakning. Brukte varer og spesialbestillinger tas ikke i retur. Vi henter ikke ut pakker sendt i oppkrav.

Reklamasjon – om noe er ødelagt

Dersom ingenting annet er angitt, gir vi ett (1) års garanti ved fabrikasjons- og materialfeil. Varen skal ikke ha blitt utsatt for unormal bruk eller uforsiktighet. Garantien omfatter ikke slitasjedeler eller forbruksvarer. Vi forbeholder oss retten til å enten reparere varen eller erstatte den med en ny. Ved retur av reklamert vare, skal denne være rengjort og godt emballert. Husk å kontakte oss i forkant. Bruk skjemaet til høyre. Vi gir informasjon om passende returfrakt på vår bekostning

Som privatperson har du alltid 14 dagers angrerett etter distans- och hemförsäljningslagen.

Transportskader

Hvis varen har transportskader, skal du umiddelbart melde dette til sjåføren eller transportselskapet.

Garanti

Dersom ingenting annet er angitt, gir vi ett (1) års garanti ved fabrikasjons- og materialfeil. Varen skal ikke være utsatt for unormal bruk eller uforsiktighet, og garantien omfatter ikke slitasjedeler og forbruksvarer. Vi forbeholder oss retten til å reparere varen eller bytte den ut. Ved retur av reklamert vare, skal denne være godt rengjort og nøye emballert.

Les mer på vår side om kjøpsvilkår »

Retur- og reklamasjonsskjema