Retur og klage
Ved retur eller klage ønsker vi at du kontakter oss før du sender noe tilbake.
Retur - hvis du har bestilt eller mottatt en feil
Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med varen, send den tilbake innen 14 dager og betal for returfrakten. Skulle det være Schuchardt som har sendt feil vare til deg, står vi selvfølgelig for frakten. Ikke glem å alltid kontakte oss før du sender oss noe. Bruk skjemaet til høyre. Produktet skal returneres i ubrukt stand og i originalemballasje. Brukte varer og spesialbestillinger returneres ikke. Vi løser ikke inn pakker mot oppkrav eller etterkrav.
Klage - hvis noe har gått i stykker
Med mindre annet er oppgitt, gir vi en (1) års garanti i tilfelle produksjons- og materialfeil. Produktet må ikke ha vært utsatt for unormal bruk eller omsorgssvikt. Garantien dekker ikke slitedeler eller forbruksvarer. Vi forbeholder oss retten til enten å reparere produktet eller erstatte det med et nytt. Ved retur av en reklamert vare skal den være rengjort og godt pakket inn. Ikke glem å kontakte oss før. Bruk skjemaet til høyre. Vi gir instruksjoner om passende returfrakt for vår regning.
Som privatperson har du alltid krav på 14 dagers angrerett etter fjern- og boligsalgsloven.
Transportskader
Dersom produktet har transportskader, må du umiddelbart melde dette til sjåføren eller til fraktselskapet.
Garanti
Med mindre annet er oppgitt, gir vi en (1) års garanti i tilfelle produksjons- og materialfeil. Produktet må ikke ha vært utsatt for unormal bruk eller forsømmelse og garantien dekker ikke slitedeler og forbruksvarer. Vi forbeholder oss retten til å reparere produktet eller erstatte det. Ved retur av en reklamert vare skal den være godt rengjort og nøye pakket inn.